חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

תיקים ועוד תיקים

ב- 10 בדצמבר 2011

 תיק סקאי רצועת כתף ריפס עבה עם כיס פנימי חיצוני
אצלי תמיד מרגיש הקייץ בפרץ של יצירה. ולאו דבקה שלי, אלה של התלמידות שלי.
פרץ של  חוגים וסדנאות. בתחילת חודש מאי פתחתי סדנא לתיקים, כמובן מבד.
פרט לאחת שתפרה תיק מסקאי ברדו, אדום עם תיפורים על הבד. כל השאר תפרו תיקים מבד.
שני דגמים בעיצוב שלי ותיק שלישי הוא תיק שנבנה מהרעיון אל המוצר.
תסלחו לי אבל לא את כל התיקים של היוצרות העלתי, אין מקום……
כל אחת הביאה רעיון אם מהרשת, מי לפי רעיון שלה, ואהבות מיוחדות בתוך התיק,
ומי שסתם המציאה רעיון בו בזמן. וכך נוצרו להם תיקים חדשים.
           
            תיק יוטה אדום רכיסה הפוכה
            
                 תיק גופיה – בד פוטר פרחוני
           
                            ריבועי פישתן -מבדי דוגמית רצועות סקאי
                                                 
                      תיק סקאי מהרעיון לביצוע – אירית
          
                   תיק בד מהרעיון לביצוע – שושנה
           
          
                                            תיקי תרומה לילדים חול סרטן – שיהיו בריאים אמן
           
                   תיק סקאי – אני כל כך אוהבת את הדגם הזה, שייש לי אותו במגוון צבעים
                                    שמנת, חום, אדום, ועכשיו גם בצהוב…………….
4 responses to “תיקים ועוד תיקים

  1. נעמה ויינר לימון הגיב:

    שלום רב, אפילו אני לא יודעת את שמך אבל מתפעלת מאוד מהתיקים (במיוחד אלו מהסקאי) מתי ואיפה את מקיימת את הסדנאות? תודה נעמה

    • חוט ומחט הגיב:

      שלום נעמה
      עדיין לא נקבע סופית תאריך לסדנת התיקים אשמח אם תשלחי לי את מספר הטלפון שלך להתקשרות ברגע שתתגבש קבוצה.
      או צרי איתי קשר טלפוני 0522332690 תודה מלי

    • חוט ומחט הגיב:

      שלום נעמה הסדנאות מתקיימות בפתח תקוה.
      במידה ואת מעוניינת להשתתף באחד הסדנאות שלי צרי איתי קשר טלפוני או במייל. תודה מלי 0522332690

    • חוט ומחט הגיב:

      שלום נעמה סדנת תיקים מעוצבים תפתח בתחילת פברואר ב- 4.2.15 בשעה 19:00 – 22:00 אם עדיין מעניין אותך צרי קשר טלפוני או במייל hutvemahat@gmali.com
      052-2332690 תודה מלי

להשאיר תגובה

