חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

כמה תקים שיש לנו, זה כנראה אף פעם לא מספיק.

ב- 13 בדצמבר 2011

שגעון התיקים נוסף שלי ובו יצרתי ארבעה  או חמישה תקים,

שניים מז'מש כחול אפור עכבר. שבו שילבתי כיס לאיפון או פלאפון, כיס חיצוני למפתחות, שתמיד הולך לי

לאיבוד בתוך התיק, ולרצועות הכתף השתמשתי ברצועות מוכנות,  שעיבדתי אותם עם הז'מש לקישוט.

תיק אחד גדול וארוך שאתו נתתי לחברה טובה שלי והתיק השני הקצר יותר נשאר אצלי. (שאותו לא צילמתי)

תיק בד אלקנטרה

תיק נוסף שתפרתי ועיצבתי, תיק סקאי בצבע קאמל,  התיק הוא תיק גב בגודל קלסר פוליו. בגודל עדין ויפה,

מאובזר בסוגרי מתכת מכל עבר. רוכסן בטכניקה שונה מבדרך כלל, כיס אחורי, וכיס נוסף על הקלאפה שסוגרת

את התיק, ובקצה הסגירה מחובר שאקל מעוצב.

תיק סקאי עם אבזמים

תיק מבדי ריפוד שקיבלתי מהבן שלי כפסולת של הורים מילדי הגן שבו הוא עובד כגנן (בגן ילדים)

התיק מלבני משולב בביטנה פנימית וכיס פנימי אלה שאת הרצועות המוכנות של התיק עבדתי איתו

כמו בסרט ישר, פשוט ליפפתי את הרצועה ותפרתי מעל.

והתיק האחרון זה תיק שאני מסתובבת איתו באופן קבוע כבר כמה שנים, פשוט כל פעם אני מחדת אותו

בבד חדש ושונה, הפעם תפרתי אותו מבד ריפוד המשולב יחד איתו פליזלין גס ועבה. (ככה הוא נקנה)

בד ריפוד עבה

מידי פעם אני פותחת סדנאות לעיצוב תיקים מסוגים וחומרים שונים. הסדנא האחרונה יצרנו

שלושה תיקים וכל אחד בטכניקה שונה.

תיק ראשון עוצב מבד כותנה ובפנים יש כיס עם רוכסן פנימי. שני כיסים חיצוניים לבקבוק שתיה,

או לפלאפון איפון, וכיס חיצוני כיס קישוטי. התיק נסגר עם מגנט.

תיק ראשון….

תיק שני הוא תיק מוחלק לשלושה תאים פנימיים ועם כיס אחורי בדופן גב משולב ברוכסן.

רצועת כתף שניתן להאריך ולקצר. התיק ניסגר עם מגנט פנימי כפתור קישוט חיצוני.

תיק שני הנקרא דגם כפתור

תיק שלישי ואחרון. בסדנא זו התמקדנו בתיק מחומר אחר סקאי,  פעם ראשונה שאני מעבירה תיקי סקאי,

שבו העבודה הרבה יותר מורכבת. אך התוצאות סוף הדרך לדעתי, כל אחת לקחה את התיק שלה למקום אחר.

אני אהבתי. (זה אותו דגם כמו שלי בצבע קאמל)

תיק סקאי משולב באבזמים

מבט כללי על תיק הסקאי

עוד מבט….

תיק סקאי משולב בכיס בד

ועוד מבט

תיק סקאי לערב בצבע חום כהה

3 responses to “כמה תקים שיש לנו, זה כנראה אף פעם לא מספיק.

  1. רחלי גזית הגיב:

    מלי, תיקים נהדרים אחד אחד, במיוחד אהבתי את שני האחרונים. ולגבי ההספקים שלך- כמו שאומר הפתגם הידוע – לאישה לא יכולים להיות יותר מידי תיקים (ונעליים) (-:

  2. adyquilts הגיב:

    תתחדשי על הבלוג המקסים!

להשאיר תגובה

