חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

אמבטיה לעגלת תינוק – עבודת עצמית

ב- 12 בינואר 2012

רשומה זו נכתבה לפני שנתיים כשרותם שלנו  נולד

אבל מעבירה את הרשומה לבלוג החדש שלי.

לפני שבועיים נולד לי נכד ראשון בשעה טובה, ושמו בישראל "רותם",

בהכנות הראשונות לקראת הלידה החליטו ההורים הצעירים לקנות עגלת תינוק מחו"ל מסוג מסויים.

אבל ללא אמבטית שכיבה . וסיבותהם עימם.

העגלה במראה כללי

אבל איך הנכד הראשון שלי ישכב בעגלה ??? ואז הוחלט להכין אמבטית שכיבה לעגלה.

עם תיכנונים ומדידות, סקיצות, ציורים, שרטוטים, והתאמת צבעים לעגלה, ואז התחילה העבודה.

בדים קניתי לפני המון זמן בביקור האחרון שלי באיקאה, כדי לתפור תיקים אשר יושבים לי בראש.

(אך מחוסר זמן זה נדחה) וכמה שזה טוב

לקח לא מעט זמן, אבל ביום שהתחלתי גם סיימתי. לא מותשת ולא רצוצה מהיצירה,   :P

ממש נהנתי לתפור את האמבטיה, מאחר וזו פעם ראשונה שאני יוצרת כזה דבר.

מיקום לחיבור שקלים לקיבוע האמבטיה         ורצועות נשיאה לאמבטיה

חיברתי עוגנים לחלק התחתון של האמבטית שכיבה ע"י שקלים וווים נוספים בחלק העליון

1. המזרן יחי' נפרדת, מונחת מעל הבסיס.      2. כך מונח המזרן בהתאמה.

4. חיבור תפרים של הבסיס לדופן/ בעבודה     3. המזרן עם רוכסן בחלק תחתון

ורצועות נשיאה כדי להרים את האמבטיה  ללא התינוק כמובן  (לא בטיחותי)

רותם שלנו בעגלה המשודרגת נרשמה התלהבות בקרב ההורים המאושרים. וגם מבני הבית.

אני מקווה שגם בעיינכם זה נחמד ואולי מעט יותר.

תודה על הסבלנות

כתיבת תגובה

