חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

החלפה פורחת

ב- 12 בינואר 2012

בפורום אומנות הטקסטיל והליבוד שבו אני לוקחת חלק פעיל התקימה החלפה פורחת כל אחת והרעיון שלה.

הרעיונות מקסימים וכל אחת לקחה זאת למקום אחר. אני ביקשתי להתחלף עם משהיא שייש לה ילדה

קטנה כדי שאוכל לתפור לה שמלה. כידוע לכם לי בנות אין,

אז מאוד שמחתי לקבל את עדי26 להחלפה שייש לה ילדה בת 3.5 העונה לשם אלמה.

תפרתי שמלה כפרית משולבת בשני בדי כותנה פרחוניים ואביביים, לשמלה הוספתי מטפחת בנדנה עם מצחיה.

חלק קדמי של השמלה

חלק אחורי של השמלה עם חגורת קשירה ורוכסן

הוספתי וולן לשולי השמלה

הבנדנה מונחת על  ה……  כי אין לי דוגמנית/דוגמן בגיל הזה

הבנדנה  מקדימה

הבנדנה מאחורה

כשהבנדנה פרוסה לפני קשירה

מקווה שהמגומדת שלי נהנת מהשמלה (על פי התגובות אני יודעת שכן)

אני נהנתי ליצור את השמלה.

להשאיר תגובה

