חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

יום הולדת חגיגה נחמדת

ב- 12 בינואר 2012

החברות בין סיגלין לבני החלה כחברות וורטואלית, ובמשך הזמן הפכה להיות חברות אישית,

חמה ונעימה

אבל כשהזמינו אותי לחגוג לה יום הולדת עם חברות שאני לא מכירה את רובן קצת נלחצתי,

אבל חברות לא מאכזבות ולכן נסעתי דרומה לגן יבנה,  שם חגגו לה את המסיבה.

וכמובן אין מסיבה בלי מתנות ולכן הכנתי לה תיק סקאי משאריות שקיבלתי מחברה וורטואלית אחרת,

שגם היא עונה לשם סיגל האדריכלית.

התיק בעצם בנוי משאריות של סקאי שאותו חיברתי ליריעה אחת גדולה וממנו יצרתי את התיק מדגם

"רני" התיק נראה מעט שונה אבל הבסיס הוא מהדגם הנ"ל.  הוספתי לו פרחים חתוכים ע"י מכבש

מיוחד וזה מה שהקפיץ לדעתי את התיק.

מאז…. ראיתי אותה מסתובבת בגאווה עם התיק ביום המכירה של נתנאלה לפני שבועיים.  

יחד עם התיק צרפתי לסיגלין ולמארחת שריק שרק הכרתי באותו יום את   סלסילת מצות הכבר המון נשים

ברשת הכינו אותה לקראת הפסח, ועל כך תודה . 

וכידוע לרובכם גם אני חוגגת יום הולדת בחודש אפריל….. :kiss

את רב ימי ההולדת של חיי חגגתי בפסח ללא עוגת יום הולדת כי בילדותי לא נהוג הייה לאפות עוגות

עם קמח מצה, ובמשך השנים קיבלתי עוגות מיוחדות ומפוצצות בקרמים, ובעוגת גבינה, (שאני לא אוהבת)

ואילו השנה יום הולדתי הלועזי יצא ביום חול לפני חג הפסח,

כך נראה חדר השינה שלי כשהגעתי הביתה בשעת לילה מאוחרת לאחר שהלכנו לחגוג בנמל תל אביב

אבל השנה התאריך יצא מיוחד ביותר 11.1.11  אבל עם זאת בתאריך העיברי נולדתי בשביעי של פסח

כ"א ניסן תשי"ח שזה ממש ביום פרסום הפוסט, (כן אני חוגגת שנה שלישית מעשור חמישי).

ואז החליטו חברות "וורטואליות" לחגוג לי גם.  ככה ללא הודעה מוקדמת ע"י מפגש תפירה בעצם סדנא לתיק

מעוצב (שעדיין לא סיימתי) אצל צביה 700, יוצרת מדהימה (ללא בלוג, או פליקר")

מצביה קיבלתי זר וורדים משגע מבד פליז יפה ברמות על. אני מקווה שהתמונה משקפת זאת.

ויחד עם זה קיבלתי כרטיס יום הולדת מעוצב כיאה לצביה ועל כך המון תודה.  

מסגלין, ורחלה של הצאט, קיבלתי יצירת אומנות מקרמיקה של יעל יניב שבה יש צלחת הגשה

מעוצבת בסילסולים או גלים עדינה ויפייפייה ומעליו שלושה קייפקייקים,

כשאני בתמימותי בחרתי את המתנה בתרוץ שזו מתנת חג לאחות של… ואני בעצם הייתי ה"אחות של"

ואני עוד אומרת להם תוסיפו מעט אגוזי מלך וזו מתנה ממש מתאימה לחג….. :P :P :P :P אותם..

את הסלסילה /תיק/תיקון קיבלתי "ממרתה סטיוארט הישראלית" אישה עדינה ומדהימה יוצרת בחסד,

פשוט ללמוד ממנה.  הלו היא ניבה זיו, בתוך הסלסילה/תיק  יש כיסים קטנים, וקיבלתי רעמה (ערמה)

צבעונית של סרטי קישוט, כפתורים צרורים בחביבות יתרה, כרית סיכות, וכמובן סיכות מעוטרות,

הכל מנייטורי ויפה.  חבל להוסיף כל מילה מיותרת כנסו לפליקר שלה.

קיבלתי עוד המון דברים ומתנות מהמשפחה ומהבעל אבל שום דבר לא עבודת יד, הכל נקנה במו ידיהם…

אבל מתנה אחת נוספת עבודת יד שאני חייבת לשתף זה ציור יד הכי בעולם………

כן ציור ראשון שרותם הנכד שלי צייר מעודו. חייבת לשמור לדורות הבאים… ושכשהוא יגדל בע"ה אוכל

להראות לו את זה, מקווה שהמקור ישאר לי. חייבת לשמור.

תודה לכולכם ששרדתם עד כאן. מחבקת אתכם באמת מכל  ה 

שתחגגו עם המשפחה וחברות במשך כל ימיי חייכם את ימי ההולדת שלכם, בשמחה ובאושר.

מלי

כתיבת תגובה

