חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

תיק עבודות – או תיק TOTE עם כיסים והמון כיסים

ב- 12 בינואר 2012

בקר יום שישי עוזבים הכל גם אם לא הכנתי  מה שצריך לארוחת ערב שבת, כמו תמיד הילדים והנשים מגיעים לארוחת ערב שבת.
אבל כמו שאמרו חכמים ממני "שולה עיזבי הכל"  יש סדנא תיקי TOTE בדרום
ואני ברשימה.  הסדנא התקימה אצל פיית מרציפן ומה שגרם לי להגיע לסדנא זה העניין שקראתי בפורום שאת הסדנא הזו עברה הפייה באיטליה וזה סיקרן אותי מאאאוד הוזמנו לשעה 09:00 יצאתי בזמן, מאחר ואני לא אוהבת איחורים בכל צורה, אבל איחורים לבד וטעויות לבד.
כמו שצויין במסלול הנסיעה לרדת במחלף "סורק" על כביש 6 ומשום מה לא ראיתי את העלייה למחלף אז המשכתי בנסיעה והמשכתי עד שעברתי את העליה
במחלף לאשקלון ואז כבר הייה מאוחר מידי לחזור. מה לעשות יש דברים העוברים נפלא דרך הרגליים או דרך הכיס, אז החיוב יגיע אלי מכביש האגרה כפול ומכופל, אין לי ספק!!! כי מה שקרה שהמחלף הבא הייה  מחלף קרית גת וזו חתיכת נסיעה.. מה עושים עולים על מחלף קרית גת עושים פרסה שמאלה ושוב עולים על
כביש 6 והפעם צפונה, למחלף אשדוד. שם כבר לא טעיתי.
טוב כמה פעמים אפשר להתבלבל באותו כביש??? כן אני יודעת המון !!! ואני לא היחידה.
בקיצור הגעתי באיחור של חצי שעה, הספקתי להגיע לשלב שהחברות המקסימות שחלקן הכרתי וחלקן חדשות  ומקסימת, אחת אחת.
תפרתי נהנתי וכמעט סיימתי את העבודה אבל כמו שציינתי יש להכין ארוחת ערב שבת. שזה אצלי קודש קודשים כי כולם מגיעים ולמזלי השבת נכנסת מאוחר,
אז יצאתי שעה ויותר לפני כולם, ואת התיק סיימתי ביום ראשון רק לא הייה לי זמן
                       בד שקיבלתי מארה"ב ונקנה ב-JOANNN
להתפנות לצלם לכתוב ולהעלות את התיק הזה עקב סדנאות קייץ לילדות שאני מעבירה בחודש יולי.
כמו כן שבוע קודם השתתפתי בסדנא נוספת אצל שושה 118 אשר גולשת איתי בפורום
יצרנו ערכה הגיינית או כמו בשמה ערכת סופר פארם……  לצערי  לשושה אין בלוג
והיא יוצרת בחסד עליון יש לה עבודות מדהימות כדי  לעקוב אחריה בפורום.
                           ערכה זו מצולמת אצלי בכרזה לסדנאות הקייץ .
*J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J* *J*
כמו תמיד עידכון לגבי סדנאות עתידיות.  *J* מרתון תפירת  רוכסנים בטכניקות שונות. רוכסן למכנסיים, חצאית, רוכסן ניסתר,*J* ואחריו מייד מרתון כיסים, כיס פנימי, חיצוני, כיס אבקה, כיס עם רוכסן,עם עיבוד + אלכסון עוד ועוד  (לא נקבעתאריך)

ההרשמה בעיצומה  (טלפון  דוא"ל, או מסר)

שוב תודה

כתיבת תגובה

