פוףףף ישיבה או הדום לרגליים


           הרבה פעמים אני נתקלת בכל מיני  פופפפים  בצידי הדרכים אשר נזרקים לרחוב,
מתוך אהבתי לאסוף דברים ולמחזר התחלתי לפני שנים לאסוף את הפופים האלה,
נכון הם בלויים ומלוכלכים,  עכשיו לקראת הפסח בטוח יש כאלה זרוקים בצידי הדרכים אפשר
לאסוף ולמחזר.
ומי הייה מסתכל עליהם ?
אני.

                       
                                  לפי ההזמנה הפעם תפרתי כל מיני פט`שים על הג`ינס
ומאז, אני יוצרת לבנים שלי כל פעם לפי הזמנה פוףף חדש, אם זה כרית שכיבה לכלב,
או כרית ישיבה לזולה שלהם בבית ואפילו סתם כך. ללידה הקודמת של האחינית שלי שרון הכנתי
מאותו חומר כרית הנקה .
לי יש באוטו כרית מנוחה שבנסיעות ארוכות אני מניחה עליהם את הרגליים, כמובן כשאני
במושב לייד  הנהג.
בזמן המילוי יש להיזהר שזה לא יתפזר בבית או בחצר זה מלכלך ואי אפשר לאסוף אותו.
יוצר חשמל סטטי ונדבק  לבגדים ולידיים.
                     
אני לא אוהבת את הפופים הענקיים שתופסים הרבה מקום, אז החלטי למזער אותם. וליצור מהם
הדום לישיבה או ללהניח רגליים בפינת טלוויזיה.
יש לי בוידם מאוד גדול ולשם אני מכניסה אותם. לא את הפוףףף אלה את המילוי.
בתוך שקיות נילון עבות במיוחד המילוי בפנים זה פתיתי קלקר, או גריסי קלקר, אשר נקרא
תרנזה פלאסט מוקצף.  בעגה המקצועית.
החומר  אומנם לא "יקר" משהוא כמו  70 –  100 ש"ח בערך 5 ק"ג  המון נפח יש לחומר הזה ,
כך ש – 1  ק"ג זה נראה המון.
לפוףףף שלי צריך 2.5 ק"ג מילוי.
                   
                                   כך נראים פתיתי קלקר בתפזורת

אפשר למלא בחומר הזה בובות,  כרית ראש  לטיסה ששומר לנו על העורף עוד……..
הגודל הוא גודל בנוני  כ- 40 ס"מ +- לא אתן כרגע מידות מאחר ואני מעבירה את הפןףףף
הזה בסדנא של פורום אומנות הטקסטיל והליבוד בחודש מאי לאחר חודש זה אתן השלמה בבלוג
(ורק לאחר מכן אתן לכן מידות לעבודה עצמית)
                          
לידיעתכן: העיצוב שלי, הרעיון ומידות גם
              
                 אפשר למצוא פרטים על סדנאות עתידיות בתחילת הרשומה  למעלה  .. 

ולמי שהגיעה עד הסוף על כך תודה
שבת שלום

כתיבת תגובה