חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

תמונות ורשמים

ב- 23 בינואר 2012

טילדה זה כל הסיפור, כבר כתבתי על  אהבתי לבובות המיוחדות של "טילדה" העברתי אין ספור סדנאות שלה,

אבל תמיד אני מוצאת את עצמי יוצרת בובה חדשה,  שעדיין אין לי טוב אם רק הייתי יוצרת אחת שתיים אבל שלוש !!מי צריך כל כך הרבה

בובות?? אחת ארוכה ו"רזה" ושתיים קצרות ושמנות,מי צריך? אני.  למה אולי מתוך …. או מאהבה

ולכן:-

בשבוע  הבא אני עורכת סדנא לבובת "טילדה" בובות נשים שמנות , וארוכות רגליים.

מיוחדות ומדהימות,

הסדנא תתקיים בשבוע הבא ביום ראשון 30.4.12  

בשעה  18:30 – 22:30

עלות 220 ש"ח, הסדנא תתקיים בפתח תקווה רוטשילד 182 

בסטודיו "חוט ומחט"  052-2332690

                       תמונות מסדנאת מטפחות מעוצבות

       

מטפחת ראש בדגם "סינר" של סימה

דגם "סינר" של יוספה

חלק  מהתמונות מתוך הסדנא  שעברה.

פסח אחריו והנקיונות גם באו ונצא יחד לערב נעים של עשייה ויצירה

של מטפחות ראש דקות ומעימות  מכותנה, פושתן, ומשולבותבעיצוב שרק לנו יש

הסדנא תתקיים ביום שני אי"ה ה-21.5.12 השעה 19:00 – 22:00

עלות הסדנא 180 ש"ח, הרשמה ופרטים למעלה.

אשמח לפגוש אתכן ואשמח לקבל תגובות

תודה מלי

4 responses to “תמונות ורשמים

  1. קרן הגיב:

    היי מלי מעוניינת להירשם לסדנה הזו.
    בבקשה שלחי לי פרטים למייל,
    תודה

  2. לוינסון לאה הגיב:

    מלי שלום רב,
    קיבלתי היום מתנה את הבלוג שלך, תענוג .

    האם תוכלי ליידע אותי מתי יש סדנה לבובת טילדה
    תודה רבה, לוינסון לאה 0523963559

  3. […] סדנאת בובות גדם "טילדה" נשים יום שני ה- 19.11.12 בשעה 18:30 […]

להשאיר תגובה

