חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

סדנאת הארנבות של דוקטור….

ב- 6 במאי 2012

תמיד שואלים אותי  היכן את נמצאת

     בסטודיו "חוט ומחט"  ברחוב רוטשילד 182 פתח תקוה (מגדלי אורון)

             מלי : 052-2332690 סטודיו: 03-9074797

                  hutvemahat@gmail.com

גם אני נגנבת מארנבת , ועוד ארנבת של  tilda  בעלת אופי ויופי

מתוך הסדנה שהעברתי בתחיל חודש אפריל 2012 אני מאוד שמחה להעלות תמונות  וחווית  מצולמות מתוך הסדנה.

חווית היצירה  סדנאת ארנב 4.2012

הרמוניה  והנאה  מחדוות היצירה  – סדנאת ארנבות  שהתקימה בסטודיו

מקבץ  הארנבות  של  דוקטור ……………

ארנבת במגוון העמדות מתוך הסדנא

הארנב של   szl1

הארנב של שרוןז1

בהעמדה נוספת  לארנב של שרוןז1

הארנב של קואלה22

סדנאת ארנבות תתקיים אי"ה ביום שלישי  ה- 29.512  בשעה 19:00

מאחר ואני יוצאת בשלוש סדנאות של טילדה  לנרשמים מראש לכל הסדנאות תינתן הנחה של 10%

תודה לכם שוב

ושבוע טוב

מלי

7 responses to “סדנאת הארנבות של דוקטור….

  1. goralelana הגיב:

    שלום לך. הייתי כל כך שמחה להשתתף בסדנאות שלך אך אני גרה בארהב כך שלא אפשרי. רציתי לשאול אותך לגבי גזרה לארנבת טילדה. כיצד ניתן להשיג אותה? אני מאוד רוצה לנסות להכין כזאת ולא הצלחתי למצוא גזרה להדפסה. אשמח לכל הכוונה. תודה על כל עזרה. אילנה

  2. קואלה22 הגיב:

    כמה כיף להיזכר בסדנה הנהדרת שהיתה לנו! 🙂
    אני מאוהבת בארנבת שלי! (אבל זו לא שלי ששמת בתמונה למעלה… בכיף אשלח לך תמונות)
    ממליצה בחום על הסדנה!!!!

  3. רותי פרי הגיב:

    ראיתי את הארנבות החמודות ומאוד נהניתי, כל הכבוד אשמח לקבל פרטים

    • חוט ומחט הגיב:

      שלום רותי
      סדנאת ארנבים לא תתקים בתקופה הקרובה..
      סדנא הבאה בנושא תרנגולים ברווזים תתקיים ביום שני ה- 26.11.12
      בשעה 18:30 – 23:00 עלות הסדנא 180 ש"ח לא כולל חומרים.
      הסדנאות מתקימות אצלי בסטודיו "חוט ומחט" רוטשילד 182 פתח תקוה
      טל: 052-2332690 תודה מלי

להשאיר תגובה

