חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

קניות!!! מי שלא אוהב…. שיקום…

ב- 21 באוקטובר 2012

אז בנסיעה שלי לארה"ב מעבר לכל המתבקש, קבלת נכד שלישי למשפחה, בן ראשון לרועי ושלומית הגרים שם בפילדלפיה.

יצאנו לטיסה לסאן פרנסיסקו. (לפאלו אלטו) שוב משפחה ושם מאחר והייה לנו המון זמן לטייל וללכת למקומות. יותר נכון חנויות.

שמאוד רציתי לבקר אחד מהם הייה בחנות של joann fabric שאותה אני מכירה רק בצורה ווירטואלית וקונה דרכה המון

על אף זה שהיא לא עושה משלוחים לארץ, אבל כשייש קשרים זה מאוד פשוט להביא את הקניות הביתה. תודה לך רועי על כל העזרה

בכל השגעונות והאהבות שלי לבדים ולספרי אומנות התפירה.

חזית החנות ג'ואן בפאלו אלטו

מחוץ לחנות

מתלהבת כמו ילד בחנות ממתקים

סוגי גזרות                                                    ספרים ומגזינים שונים

מקבץ בדים פלאנל, לבד וכותנה

משחיל חוטים מעוצב

רוכסנים מעוטרים  סקוטשים (וולקרו) צבעוניים וסרטי קישוט

את מגוון הרוכסנים המעוצבים האלה קניתי בניו יורק יחד עם רצועות הכתף המדהימות האלה, המחיר בהתאם 

מייד לאחר שיצאתי מהחנות הזו נכנסתי לחנות של mood fabric  במנהטן. חנות בת שש קומות עם בדים מדהימים ומיוחדים

"מרב העצים לא ראיתי את היער"

ולכן לאחר שהעברתי שם זמן לא מבוטל בהסתובבות יצאתי כלעומת שנכנסתי. אבל כדי חוויה מרנינה חבל לפספס.

אני נהנתי ורציתי לשתף אתכם בחוויה (בעיקר לאלה שעדיין לא מימשו את חווית הקניות בחו"ל)

מחכה לתגובות שלכם.

להזכרכן הסדנאות הקרובות  ב"חוט ומחט" רוטשילד 182 פתח תקוה 052-2332690

ממש השבוע  סדנאת טכניקות של כיסים ורוכסנים יום חמישי ה- 25.10.12  ו – 1.11.12 שני מפגשים עלות 430 ש"ח (כולל חומרים)

עיצוב תיק לפי תמונה או סקיצה 3 מפגשים  16/23/30.11.12 יום שישי בבוקר 09:00 – 13:00 עלות  520 ש"ח

בובות הנשים של טילדה ארוכות ורזות שמנות וקצרות יום שני ה- 19.11.12 יום שני משעה 18:30 – 23:00 עלות 180 ש"ח

סדנאת ברווזים ואו תרנגולים של טילדה 26.11.12 בשעה  18:30 – 23:00 עלות 180 ש"ח

צרו איתי קשר

מלי

7 responses to “קניות!!! מי שלא אוהב…. שיקום…

  1. יונה הגיב:

    מלי, איזנ מבחר מדהים ואיזה כיף היה לך להסתובב שם – באמת ללכת לאיבוד…
    תתחדשי 🙂
    אני בטוחה שתתפרי מהם המון דברים מיוחדים ויפים, כמו שאת יודעת…
    יונה

    • חוט ומחט הגיב:

      תודה יונה
      מאז שחזרתי אני רק מלטפת את הבדים בכל פעם מחדש,
      האמת שאני כבר חודש בבית ועדיין לא תפרתי פרט
      למצעים מעוצבים שתפרתי לרותם, מחכה למוזה גדולה יותר.
      תודה על התגובה.

  2. קואלה22 הגיב:

    איזה כיף!!!

  3. עדנה הגיב:

    גם לי היתה תחושה כזו בביקור האחרון בקנדה, בפעם הראשונה כשניכנסתי לחנות בדים מדהימה קיבלתי "סחרחורת" הרגשתי מבולבלת, מרוב עומס ויופי לא ידעתי במה לבחור, עשיתי קניה שלא ממש הייתי שלמה איתה..עם הזמן התרגלתי לשפע להדפסים המקסימים ולעושר הבדים, ובפעם אחרת חזרתי לשם בנחת בחרתי שוב בדים , המוכרת היתה אלי נחמדה עד מאוד והחליפה לי חלק מהדברים שרכשתי בפעם הראשונה, עזרה לי בהתאמות בדים ויצאתי מרוצה עד הגג- מעבר לביקור הבת ולחופשה המדהימה נהנייתי עד מאוד לגעת בשפע, במגוון הרב של הבדים, הציוד, והספרים. ת'אמת המחירים היו ברובם יקרים אבל למי כ'פת? חחחח ההנאה וחוויית הקניה היתה מושלמת. תהני מלי מהרכישה -איזה יופי של בדים.

    • חוט ומחט הגיב:

      האמת היא כשהייתי במנהטן נכנסתי לראשונה לחנות הכפתורים ורוכסנים.
      הסתובבתי בחנות בהנאה שאלתי שאלות קיבלתי תשובות (הייתי עם אחי הצעיר)
      ואמרתי שאחזור לחנות יחד עם בעלי כשניסע שוב למנהטן וכך הייה.
      ואילו ב–mood הסתובבתי ואנשים דיברו איתי בעיקר בעיברית שוב כי אחי
      ציין שהוא מישראל ואז היתה חגיגה בקומה העליונה.
      מאחר ולא ראיתי משהוא מיוחד לא קניתי שם וגם לא חזרתי אליה שוב.
      כן המחירים מאוד גבוהים, ככה זה כשלא עומדים בפיתוי.
      צריכה לקראות את הרכישות שלך בהזדמנות.
      תודה על התגובה.

  4. […] אותה הבקר, מתוך הבדים שקניתי בחו"ל, לנכד שלי רותם שהייה לפני מספר שבועות […]

כתיבת תגובה

