חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

יצירה אחת ביום, בכל יום מימות השבוע, היום השלישי

ב- 13 בנובמבר 2012

דרגת קושי קלה מאוד מתאים גם למתחילות ללא ידע בסיסי בתפירה, ניתן לתפור ידנית

כולנו מכירות את המצב שבו אנחנו נמצאות במטבח אבל מגבות המטבח שלנו תמיד בטיול.

לעולם לא מוצאים אותם במקומם כשצריכים אותם. אז החלטתי לשדרג את מהגבות ולקבע אותם למקום אחד.

רפידת בד להוצאת מגשים מהתנור . מוכנים שקניתי בנסיעה האחרונה שלי לארה"ב

חומרים הדרושים:

רפידות מרובעות מוכנות (ניתן לקנות בכיתן, פוקס הום, או בחנויות הדולר) במגוון צבעים

מגבות מטבח חדשות וצבעוניות

ציוד נלווה:

1. חוטי תפירה תואמים.

2. סיכות תפירה

3. מכונת תפירה, או חוט ומחט לתפירה ידנית.

4. כפתור אחד לכל רפידה ומגבת בצבע תואם.

סדר פעולות:-

1. לקחת את הרפידה ולקפל לחצי . ולסמן את המרכז.

2. לקחת מגבת מטבח חדשה לקפל ל- חצי או שני שליש ולסמן את קו החיבור

3. לקפל 2-3 קפלים מכל צד ולהגיע לרוחב הרפידה.

4. להניח את קו הסימון של המגבת עם הקפלים על קו הרפידה, לחזק בסיכות.

5. לתפור במכונה  או ביד,  ולחבר את המגבת לרפידה.  לחזק בתחילת התפירה ולסיים בחיזוק,

(בתפירה ידנית יש למתוח היטב את החוט)

6. חיבור הכפתור בלולאה התליה של הרפידה.

קל פשוט ואצלי בבית נרשמה התלהבות

         

חיבור הרפידה למגבת                                            אני השתמשתי בצד החלק ולא המודפס

חיבור מגוון רפידות למגבות מטבח צבעוניות

        

חיבור הרפידה ללא קפלים                     תלוי עם כפתור על הידיות בארונות המטבח

      

חיבור המגבת לרפידה בקו החצי של המגבת                    תלוי על תנור האפיה.

פשוט וקל יפה ונעים זה מה שאמרו הבנים שלי.

*J*

אשמח לראות אתן כאן ובפייסבוק  בדף בפרופיל ובדף הקבוצה שלי  בחוט ומחט

כמובן כל לייק מקפיץ אותי מעלה ועל כך אודה לכם מראש

תודה על התגובות שלכם. השארו איתי והרשמו.

מחר אעלה תיק  צד חדש דגם גופיה שניתפר במיוחד לנושא "שעה ביום יצירה אחת……….. ביום"

להזכירכם!!!

סדנאת בובות גדם "טילדה" נשים יום שני ה- 19.11.12 בשעה 18:30

תרנגולים וברווזים יום שני ה-0 26.11.12 בשעה 18:30 עלות 180 ש"ח.

לא כולל חומרים

היכונו היכונו!!!

נר שני של חנוכה 1.12.12 בשעה 18:00 – 22:00 סדנאת גירפות  עלות 200 ש"ח כולל חומרים

22 responses to “יצירה אחת ביום, בכל יום מימות השבוע, היום השלישי

  1. ענת הגיב:

    גאוני!! מלי, רעיון מופלא. וביצוע, כרגיל אצלך, לעילא. מקסים

  2. נורית הגיב:

    מאד חביב. תודה על הרעיון.
    אוכל להציע שידרוג? לקחת פיסת בד קטנה לחבר כמו כיס למגבת להכניס מגנט ולסגור גם צד רביעי אז ניתן לחיבור על המקרר ועל התנור. אצלי כל מגבות המטבח עברו שידרוג כזה וזה נוח מאד.

  3. איריס ב. הגיב:

    אעיון יפה- יצירה אחת בכל יום.
    אין סוף לדמיון. יפה!
    ולעניין המגנט ב"כיס" על המגבת- אין בעיה בכביסה?

  4. קואלה22 הגיב:

    רעיון חמוד מאוד מלי! והביצוע כמובן יפייפה כמו שאת יודעת 🙂

  5. יונה הגיב:

    הי מלי, רעיון מדליק…
    יונה

  6. rachel keren הגיב:

    שלום מלי אני מעונינת להשתתף בסדנה של הבובות של טילדה, במה זה כרוך? האם צריך להביא מכונת תפירה? האם צריך להכין משהו מראש-"שעורי בית"? מה עם החמרים? מה צריך להביא? אשמח אם תתיחסי לשאלותי ותודיעי לי במייל (אינני מקושרת בפייסבוק) או לסלולרי 0523307284 תודה רחל

    בתאריך 13 בנובמבר 2012 16:05, מאת "חוט ומחט." :

    > ** > חוט ומחט posted: "דרגת קושי קלה מאוד מתאים גם למתחילות ללא ידע בסיסי > בתפירה, ניתן לתפור ידנית כולנו מכירות את המצב שבו אנחנו נמצאות במטבח אבל > מגבות המטבח שלנ"

  7. sab112 הגיב:

    גאוני.

  8. sharon הגיב:

    למלי, אני מחכה כל יום לרעיונות המדליקים שאת מציגה. וזה ממש מקסים ומאד יעיל .תודה. שרון.

  9. לבנה כץ הגיב:

    מלי, את מקסימה ומביאה לנו תובנות רבות לשימוש, אך אני לא כ"כ חרוצה כדי להספיק הרבה, הכל נשמר,
    המשיכי להלהיב אותנו בכל פעם. בוקר טוב ויום טוב, לבנה

    • חוט ומחט הגיב:

      שלום לבנה
      הרעיון בא מתוך רוח שטות שלי. והאתגר שלי בפני עצמי. (שעד עכשיו אני עומדת בו).
      זה לא אומר שאת צריכה להיות חרוצה יותר מבדרך כלל, ולהספיק ליצור
      את כל שאני יוצרת, מאוד נעים יהייה לי לראות שיצרת משהוא בזכותי.
      תודה לך

  10. maybesure הגיב:

    מלי זה נפללא!!
    גם יפות וגם אופות המגבות שלך!!
    אימצתי באהבה וחום את הרעיון.

  11. אסתר ק' הגיב:

    רעיון מאוד חמוד!

    אהבתי!

כתיבת תגובה

