חוט ומחט

חוט ומחט סטודיו לחוגי אופנה ותפירה

יצירה אחת ביום…. היום התשיעי

ב- 21 בנובמבר 2012

אני ממש לא מספיקה  כי כמעט  השעה 24:00

                                      אז זה יצא לאוויר רק לאחר השעה הנקובה

היום "רול צבעים" מתנה המתאימה גם לבנים וגם לבנות. אני אוהבת ליצור אותו,

וכל מי שקיבל ממני את רול הצבעים נהנה ממנו ובעיקר האימהות שאומרות שהילדים מאוד אוהבים

לסדר ולהשחיל את הצבעים טושים פנימה.

אני כמובן הכנתי שתיים  שיהייה, את הורוד נקודות נתתי מתנה והשני עם הדגים ישאר בבית עד שיגיע זמנו

ולקבל בית ובעלים חדשים.

בעבר העלתי סדנא ווירטואלית על איך ליצור "רול צבעים" כולל סדר פעולות וכמובן שרטוט ,

כדי שיהייה קל לתפור את הרול אני מכינה סימנייה במרחק שאני צריכה לתפור, כך התפרים יוצאים ישרים

ומדוייקים, כדי לאמץ את הרעיון.

                                                              סימניית תפירה לפי הגודל הרצוי

    

                                פתוח                                                                                    חצי סגור

    

                    פתוח ומוכן לשימוש                                                בגוון ירוק עם הדפסי דגים המתאים לבנים

     

                       הכנסתי מספריים לילדים להמחשה                                        מראה הרול סגור וקשור

     צבעוני ושמח. מתאים לקחת לכל מקום טיולים, טיסות, למסעדות למרפאה או אפילו סתם בתיק.

סליחה על האיחור  בהוצאת הפוסט, אבל מידי פעם יש אילוצים, עבודה עבודה, לא  רק הנאות

תודה לכם על היותכם כאן, חסרות לי התגובות שלכם. גם אתן הסמויות אני יודעת שייש המון המון סמויות

אנא ציצו מידי פעם.

פוסט אחרון יום חמישי , מה אכתוב עדיין אין לי מושג

תזכורת לסדנאות:

1. סדנאת תרנגולים ואו ברווזים של טילדה יום שני ה- 26.11.12  שעה 18:30  עלות 180 ש"ח

2. סדנאת מטפחות מעוצבות דגם סינר ועוד יום חמישי ה- 29.11.12  שעה  18:30  עלות 180 ש"ח

3. סדנאת תפירה "צעדים ראשונים בתפירה והכרת המכונה" שעה 09:00  יום שישי  7/14.12.12

שני מפגשים עלות 420 ש"ח

4. מהרעיון אל הפועל סדנא לעיצוב תיק לפי תמונה יום שני 17/24/31.12.12

שלושה מפגשים 18:30 – 22:00  עלות 520 ש"ח

כתובת הסטודיו – "חוט מחט" רוטשילד 182 פתח תקוה טל: 052-2332690

11 responses to “יצירה אחת ביום…. היום התשיעי

  1. פשוט אמנות הגיב:

    מקסים. עשית לי חשק…
    אז הלכתי ללינק ההדרכה והוא ממש טוב.
    לא הבנתי את המשפט הבא
    מקפלים את החצי העליון של הבד עד לקו החצי (אמצע)
    אשמח להסבר.
    ועוד חסר לי השלב שבו מצמידים את שני החלקים יפה מול יפה ותופרים מסביב, אני מניחה שזה שלב אחד לפני שכתבת שיש להשאיר 8 ס"מ להפיכה.

    תודה רבה רבה
    אם אצליח אשלח לך תמונה

    • חוט ומחט הגיב:

      שלום לך פשוט אמנות
      מאוד שמחה שהצלחתי לגרות לך את "המיצים"
      מעט הסברים:
      את החלק שעליו אנחנו תופרים את התיפורים מקפלים את הרוחב לשתיים.
      דהיינו חצי רצועה. מניחים את הרצועה על דופן אתד של הבד.
      ושלב האחרון להניח את בחלק השלישי ימין על ימין (יפה ליפה) ולתפור את כל
      המסגרת ולהשאיר פתח בחלק העליון (ולא כמו שציינתי בסדנא הווירטואלית בחלק תחתון)
      ולהפוך הכל. לא לשכח להניח את רצועות הקשירה באחד הצדדים, לפני תפירת המסגרת.
      את תמיד יכולה לשלוח אלי קובץ של עבודה שהכנת דרך המייל
      hutvemahat@gmail.com
      תודה מקווה שזה מספיק ברור
      מלי

  2. denis הגיב:

    הרעינות שלך מעוררים השראה קלים לביצוע וכייף לעשות אותם

  3. נעמי הרשטיין הגיב:

    תודה על הרעיון והטיפים.

  4. עליזה הגיב:

    המון תודה על כל ההדרכות הן מקסימות

  5. קרן הגיב:

    מקסים.
    אני עשיתי תיק כזה לצבעים, אבל במקום כיסים שמתי 2 רצועות של גומי. כך כשהצבעים נשברים אפשר לתפוס אותם על רצועה אחת ולא לחפש עמוק בכיס.
    כיף לראות דברים יפים.

להשאיר תגובה

