הכנות והכנות…. לקראת מעבר מבקשת את עזרתכם

ב

כידוע לכם אני עוזבת את הסטודיו ה"ישן" ברחוב רוטשילד 182 בפתח תקוה

ועוברת לסטודיו  החדש שלי לרחוב  הבריגדיר קיש 14 (פינת דובדבני) פתח תקוה

לקראת המעבר ולקראת הסדר שאתן עושות בבית מבקשת את עזרתכם  באיסוף כיסים…..

כחלק מהדקורציה אני צריכה לאסוף המון המון כיסים, סוגי כיסים ממכנסי ג'ינס בלבד משופשפים, ישנים ואפילו בלויים

אשמח לקבל מכם בדואר גיזרי כיסים אך ורק  ממכנסי ג'ינס, הגדלים אינם חשובים

mail[1] (7)                                                                    דוגמת כיס אחורי

mail[1] (6)

יש לגזור את מסגרת הכיס במרחק מה משולי המכנסיים

mail[1] (5)

גם את הכיס  מחלק קידמי רצוי להשאיר את ביטנה הכיסים

20121106_130138

בתמורה לכל אחת  תשלח לי  כיסים מג'ינסים משומשים אשלח לה  אחד מכרית הסיכות שיצרתי

(התמונה להמחשה בלבד)

  * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

             יש לשלוח את הכיסים אך ורק לכתובת הבאה

          מלי טולידנו (חוט ומחט) רחוב העוגב 50 פתח תקוה

                         מיקוד 40733

 * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * 

תודה מראש על ההעינות מאוד מעריכה זאת.

תוצאות אעלה כשהכל יהייה מוכן.

 

                      שיהיה לכם  חג אביב שמח וחג פסח  כשר

4 תגובות הוסף תגובה

  1. מלי היקרה!
    ברכות רבות על כל הדברים החדשים.
    על המעבר לוורדפרס (אני עברתי לבלוגר) והעיצוב החדש של הבלוג.
    על מעבר הדירה הפיזי.
    ועל הרעיון המשובח של הכיסים.
    (לצערי אני לא שולחת לך אף כיס כי אלו שאספתי מיועדים לאיזה פרוייקט..)
    מיליון נשיקות ♥

    1. חוט ומחט הגיב:

      היי סיגל
      תודה על המחמאות (כבר דיי מזמן עברתי לוורדפרס).
      כן אנחנו משתדרגים ועוברים לסטודיו גדול יותר.
      שבמשך הזמן יעבור להיות מרכז חוגים ובו אלמד רקימה, סריגה, ועוד נושאים
      בתחום התפירה.
      מאוד חבל שאת לא יכולה לשלוח לי כיסים אני בטוחה שהאוסף שלך מעניין מאוד.
      ס ת ם….. תהני מהם. אל תשכחי להראות תוצאות.
      חיבוקים וחג פסח שמח

  2. לימונדה הגיב:

    קיש פינת דובדבני??? זה 50 מטר מהבית שגדלתי בו כל חיי (עכשיו שאני אגיע להוריי יהיה לי קל להגיע אלייך) הנריטה סולד פינת קיש.
    ברכות למעבר לסטודיו החדש

    1. חוט ומחט הגיב:

      שלום לימונדה
      איזה כייף שזה קל"ב להורייך אשמח להכיר אותך.
      בהחלט מוזמנת ומצרפת לך טלפון שלי 052-2332690 מלי
      חג שמח ופסח כשר

כתיבת תגובה